جدیرترین اخبار :
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
در راستای بسترسازی مناسب در حوزه نشر اطلاعات گردشگری؛

چابهار پیشگام اطلاع‌رسانی سبز / ناکوبلد راهنمای بومی گردشگران نوروزی شد

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/01/11 | تعداد بازید :887
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار از سیاست‌گذاری این کمیته بر پایه احترام به طبیعت با تمرکز بر نشر نسخ الکترونیکی کتابچه‌های راهنما و تبلیغاتی در نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار حسام‌الدین یوسفی با اشاره بر لزوم اطلاع‌رسانی در حوزه اقدامات ستاد و معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار گفت: با توجه به اهمیت پاسداشت محیط‌زیست و حرکت در مسیر فعالیت‌های سبز، این کمیته نوروز امسال را با تکیه‌بر امکانات الکترونیکی آغاز کرد.

وی افزود: ما امسال با نشر نسخ الکترونیکی بروشورها و راهنماها و استفاده از QRcode در تبلیغات محیطی تلاش کردیم ضمن اطلاع‌رسانی مناسب، آمار چاپ و استفاده از کاغذ را به حداقل برسانیم.

به گفته یوسفی، بر همین اساس کتابچه چهار بهار که به معرفی جاذبه‌های گردشگری، اماکن خدماتی و رفاهی، مجتمع‌های تجاری، خوراک محلی و نقشه پرداخته، به تعداد محدود به‌صورت چاپی و به‌صورت گسترده در حالت الکترونیک در فضای سایت و کانال‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده است.

ناکوبلد راهنمای بومی گردشگران نوروزی شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار همچنین از نوآوری جدیدی با استفاده از طراحی شخصیتی بومی برای اعلام هشدارها و راهنمایی‌های لازم به گردشگران نوروزی خبر داد.

وی گفت: ما سعی کردیم برای تأثیرگذاری بیشتر فرهنگ‌سازی‌های لازم و هشدارهای محیطی از شخصیتی بومی به نام ناکوبلد استفاده کنیم تا پذیرش آن از سوی مردم با باورپذیری بیشتری همراه شود.

یوسفی با اشاره به اقدامات دیگر این کمیته افزود: اطلاع‌رسانی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در قالب بسته‌های خبری و فیلم و عکس، همچنین ساخت کلیپ‌هایی در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار از اقدامات دیگر این کمیته بود.

گفتنی است، منطقه آزاد چابهار با داشتن سواحلی بی‌مانند در جوار دریای عمان و ظرفیت‌های گوناگون تاریخی و طبیعی یکی از مناطق بکر و زیبای ایران برای سفر است.

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل